Myys!

Tjjahhhh! Just nu så sitter jag hemma hos johannah och väntar på att hon ska komma hit med Belinda! (y) Tänkte berätta lite för er om min dag och gårdag! Igår så var vi hemma hos Belinda och käka myysmys ( Jag johannah Belinda och älskade lilla Sofie!) Sen blev de film! Vi kollade på Flickan som lekte med elden och Harry Potter 6 . Flickan som lekte med elden är en sjukt bra film som är baserad på en. Den är upp följaren på Stieg Larssons ''Män som hatar kvinnor''! Helt klart ett måste! På morgonen vaknade jag hemma hos Belinda av att hon går och sjunger de gick ungifär såhär : GODMORGON GODMORGOM HÖR FÅGLAR blablabla.. inte de bästa sättet att vakna på menmen.. Drog hem och sen in till stan för att köpa julklappar till syrran! Finfint gick de (y)  Efter min och johannahs '''långa'' runda på stan så lunchade vi på ströget! Gott vare ;) Har väll inga direkta planer inför kvällen så vi får se vad som händer!  Nu kommer johannah och Belinda så måste dra..
puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0