HAHAHA

Cha! Förlåt för den dåliga uppdateringen! Har inte riktigt haft tid till att sitta vid datorn idag :s Idag så har jag vart i skolan! As seg dag HATAR MÅNDAGAR! Vaknade 10 min innan skolan började.. Tog på mig kläder och gick ner till moppen. Efter skolan drog jag hem ooch kolla film! Vet inte vad den hette men den va jävligt skum! :O Sen skulle jag, Sofie och Belinda plugga (a) Så blev de inte riktigt x'D. Vi lagade mat och sedan kollade vi på en asbra film! (y)
Imorogn blir de ifl en bättre dag i skolan. Halva dagen slöjd och resten matte :) Har nog en lite svenska lektion nånstans med :) Nu ska jag snart skriva en önskelista! (a) Den kommer upp på bloggen sen med!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0