hej allihoppa! :)

Jappjapp kom precis hem ifrån David! Idag så har jag vart i skolan och de var som vanligt ur triiist! :O Någon som egentligen har nån aning vad ni ska gå? :s Aja När jag kom hem så hjälpte jag mammi att måla mitt blivade rum! :D Sjukt naaajs kommer de bli :) Efter de kom sofie och hämtade mig så åkte vi hem till henne och käka,, sen drog vi hem till Ted och hämtade mina nycklar(y) Sen blev de hem till David och kolla film! Villaebara säga till mina små gullungar att jag mycket snart ska färga mitt hår! Men jag vet dock inte om jag ska avfärga de eller lägga på mer brunt!!" :S Mmh men nu ska jag städa mitt rum så ni får klara er utan mig ett tag!

Puss och massa kramar på er!;*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0