Kom inte på ngt ;)

Tjja, Jaa nu när jag inte har bloggat så har jag ju lite mer att berätta :p Jaa när vi kom till festen i väröbacka så va de ganska så chill.. Men de blev långtråkigt och de blev aldrig ngt riktigt drag i festen? :s Musiken var svindålig och de är ju trots allt de som gör festen liksom förutom folket då? ;)  Aja efter de så drog vi till Ted och Rodén (y) De va najs och aah både jag och Johannah hade nog roligare där än på festen? x'D Haha Rodén drog hem mitt i natten för att han hade inget täcke och nu vet vi även all SODA som Johannahälsk gillar ;* Puss på dig söötnos! Aja vaknade på morgonen och drog hem till älsk och åt frukost,, massa gott blev de! ;) Sedan belv de wic med Belinda, Sofie och Johannah älsklingar! Där träffade vi massa människor och så. Helt ok helg då med andra ord! nu ska jag strax dra ner till Johannah och snacka lite skit med Belinda ;)

Nån mer än jag som saknar sommaren? :O




Kommentarer
Postat av: johannah

haha! hallonsoda, päronsoda, äppelsoda, sockerdricka osv.. galenhelg! pusspådig älskling!<3

2009-11-23 @ 16:00:57
URL: http://johannahblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0