Lördag!

Jappjapp! festen hos linus vart najs! Tack för den! Tänkte nu berätta lite om min lördag med Johannah. Jag åkte först ner till Johannah så lagade vi thaimat och så. :D GOTT blev de! Vi skulle ju egentligen beställa men dom hade tydligen ingen kycklig kvar? Nästan hela deras meny består ju av kycklig så fattade inte rikitgt hur dom hade tänkt? När vi hade hittat vegetarisk mat som vi ville ha så skulle jag ringa tbx. Jag hörde inte vad dom sa när dom svarade så, jag beställde hos nån familjen eriksson.. Lite smått pinsamt kanske haha ;* När vi hade vilat vårat mätta magar en stund så började vi kolla runt efter fester! hittade ett par men antingen så var de för långt bort eller så var man tvungen att vara med på en lista. -_- Så jag och Johannah drog hem till mig och va där några timmar, efter ett tag kom vi på den idiotiska idén att vi skulle cykla tbx till Johannah :O Så vi tog min cylkar och begav oss iväg i piss regnet! Båda hade mössor på sig, dom åkte ner hela tiden så vi såg ju fan inte ett skit, (så ja.. jag var väl nere i diket ett par ggr x'D) när vi kom till Johannah så skulle vi bada (y) De var väl myysigt och så ... Hade ju helt klart vart bättre om jag inte hade tappat ner mobilen i vattnet menmen.. Allt kan inte vara perfekt ;p efter då så gick vi och la oss fö vi var svintrötta!

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0