New moon!




Nu har jag precis varit och kollat på New moon vilket är de andra filmen i Stephenie Meyers serie thetwiligthsaga, som från början är böcker. Jag tycker att resigören lyckades fånga boken mycket bättre i denna film än den första. I den första filmen som heter Twilight har de gjort lite förmycket ändringar och justeringar enligt min åsikt. Jag gillar när filmerna är så lika böckerna som möjligt, de gör att att man får samma kännsla när man läser som när man kollar på  filmen. Visste ni att de från början inte var tänkt att Robert Pattinsson skulle spela rollen som Edward? Från början så var de tänkt att Tom Sturridge skulle ha den rollen. Jag tycker att dom gjorde rätt i att välja Robert eftersom att han har så starka ansiktsdrag och ett unikt utseende! Vem tycker ni skulle passa bäst som vampyren Edward? Aja flimen får helt klart 5/5! Om ni inte har sett filmerna så råder jag er att kolla! Om en bleka Edward inte faller er i smaken så kan ni ju alltid kolla åt Jacob ''Biffen'' ist ;)

Nu ska jag dra puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0