Skoloan och ingen moppe -_-

Hopp hej allihoppa! Nu sitter jag här i skolan och har svintråkigt. Vaknade tio i åtta idag och var skitstresssad.. -_- Sen missade jag bussen så jag fick cykla till skolan:O Fett kallt!!!! Typ minus ute juh! :O Stackars miih! Har percis haft svenska .. skrivkunskap typ satt och pratade med min älsklingsBelinda hela lektionen för jag var förtrött men jag är inte säker på om hon lyssnade...:( Aja jag älskar dig endå lilla gumman! Lite om gårdagen nu då. Efteratt jag och Johannah hade kollat på film så frågade Tim ifl vi skulle med och kolla på nån dansuppvisning så vi hängde på.. När jag kommer dit så ser jag att de står en lika dan moppe som jag har där så säger till Johannah: Kolla därstår ju min moppe.. Lite kul eftersom att de i efterhand visade sig va min moppe som Bjarne bara skulle lånat hem till Ted dagen innan. När jag bad om att få tbx nycklarna så fick jag ett tvär nej så skulle hämta dom hos Belinda sennare pådagen. När jag sedan skulle åka till Belinda och hämta moppen så har Ted tagit med sig nycklarna hem så får åka ut och hämta dom idag.. -_- Aja nu väntar engelskalektionen så måste dra! =) 
Pusspuss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0