Tjenahejsan! :D

Tjenahejsan!! Idag så försov jag mig igen... -_- Han inte ens ta på mig jackan innan jag skulle gå upp till bussen. I skolan var jag skittrött och mådde dåligt ;s Aah en helt skev dag helt enkelt! Men nu så har jag kommit hem och dricker latte! (y) Hoppas väl på att bli lite piggare efter den ;) Belinda och hennes lillasyster Melle ska komma hit för dom är utelåsta HAHAHAHA! Men sen blire stan då Belinda ska köpa ett par urrr snygga skor! Sedan blir de gymma och efter de träffa Johannah och Daniel.. Försöker få med belinda på de sistnämnda men går icke så bra.. hon ska tydligen plugga? ;s Aja Belinda är en duktig flick hon! :p



LatteKonst! Något man skulle vilja kunna! (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0