Vinter!

Nej ni uggs är inget jag är något så stort fan av längre :s Helt klart ett köp som jag ångrar eftersom att jag bara köpte min för att dom va sköna inte särskilt snygga.. Aja jag ska kolla på skor med Blinda sen så.. :p Ett par High heels får de nog allt bli! ;D Ååh vet ni!!! Jag har kommit på en sak! De är fan bara 34 dagar kvar till Julovet 36 dagar kver till Julafton och 42 Dagar till nyår!! De är bara för guld asså! ;D Längtar som fasen :p Fast jag tycker nog att de ska bli snö här nu.. men den kommer väl inte innan januari typ? :s -_- Är de inte lite lustigt hur fort tiden går efter lovet sen..? På vårterminen asså ;s Aja de är gott för då blir de snart sommarlov igen!

PusssssssS på er!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0